اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ق.ظ

16 خرداد


جمعه 16 خرداد 93

اب ناشتا

نخوردم

صبحانه

خرما 20 ک + قهوه 

میان وعده

آبمیوه 150 ک+بستی 400 ک+اب

ناهار

تخم مرخ نیمرو 150 ک + نخود سبز 100 ک+ قارچ 80 ک 

میان وعده

گیلاس + زردالو +هندوانه + گوجه سبز +  +خیار 300 ک +اب طالبی 150 ک

شام

کیک تولد 800 ک + سانویچ کالباس 500 ک + دلستر 200

پیاده روی

-

ورزش و جنب و جوش

-

مولتی ویتامین

-

اب

-

چای گیاهی

-

سبزیجات و میوه

+

انواع درازنشست

-

اخرین ساعت خوردنی

10 شب 

جویدن هر لقمه حداقل 15 بار

-

کم کردن روغن و نمک غدا

-

نه گفتن به غداهای ممنوع

-

نرفتن روی ترازو

-

نخوردن غذا بعد از ساعت 21

-

جمع کالری

2850 کالری 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۶
نازی صدر

نظرات (۱)

نازی جون پرش کن ببینیم چه کردی امروز؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی