اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ

25 خرداد



یکشنبه 25خرداد 93

اب ناشتا

2 لیوان

صبحانه

  خرما 20  + چای + سیب 70 ک

میان وعده

خرما 20 ک + چای + سویا 100

ناهار

سالاد 400+ خوراک سبزیجات 300

میان وعده  گیلاس و البالو و توت فرنگی و موز یخ زده 300 ک+ سیب 70 ک+ ماست 150 ک + توپک هویج 80

شام

 

پیاده روی

10 دقیفه

ورزش و جنب و جوش

-

مولتی ویتامین

+

اب

+

چای گیاهی

+

سبزیجات و میوه

+

انواع درازنشست

-

اخرین ساعت خوردنی



جویدن هر لقمه حداقل 15 بار

-

کم کردن روغن و نمک غدا

-

نه گفتن به غداهای ممنوع



نرفتن روی ترازو

+

نخوردن غذا بعد از ساعت 21

-

جمع کالری




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
نازی صدر

نظرات (۳)

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۷ عاطفه کریم الدینی
نازی جونم
توی این ده روز تو از من زرنگ تر بودی!
اما منم مهمونام رفتند و دوباره برگشتم به بازی
مراقب باش ازت جلو نزنم.
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۸:۳۷ عاطفه کریم الدینی
شوت ها
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۴ عاطفه کریم الدینی
نازی جون نظر بالایی رو حذف کن الان دیدم !! من ننوشتما!
کار فاطیماست احتمالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی