اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۷ ب.ظ

21 خرداد


چهارشنبه 21خرداد 93

اب ناشتا

2 لیوان

صبحانه

  خرما 20  + چای + نان و پنیر 360 کالری

میان وعده

خرما 20 ک + چای + سویا 100 ک  + موز 100 ک+ شیرینی 250 ک

ناهار

نان و کوکو سیب زمینی و خیارشود و گوجه 1000ک

میان وعده  ساقه طلایی 250 ک+ شیرینی 200 ک

شام

 نان و پنبر 500ک+ گیلاس و البالو 200 ک+ماست و سیر 500ک + هنوانه 100 ک+ انبه 80ک+ کافی میکس 250 ک+ سیب 80 ک

پیاده روی

10 دقیفه

ورزش و جنب و جوش

-

مولتی ویتامین

+

اب

+

چای گیاهی

+

سبزیجات و میوه

+

انواع درازنشست

-

اخرین ساعت خوردنی

10 شب

جویدن هر لقمه حداقل 15 بار

-

کم کردن روغن و نمک غدا

-

نه گفتن به غداهای ممنوع

- ----------

نرفتن روی ترازو

+

نخوردن غذا بعد از ساعت 21

-

جمع کالری

4030 کالری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
نازی صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی