اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ب.ظ

19 خرداد


دو شنبه 19خرداد 93

اب ناشتا

2 لیوان

صبحانه

  خرما 20  + چای + نان و پنیر 360 کالری

میان وعده

خرما 20 ک + چای + سویا 100 ک  + پرتغال 40 ک

ناهار

9پلو و مرغ  700 ک

میان وعده  ساقه طلایی 75 ک

شام

 نان و پنبر 400 ک+ گیلاس و البالو 200 ک+ماست و کتان 250 ک + هنوانه 100 ک+ مرغ 400 ک+ ساقه طلایی 450 ک

پیاده روی

10 دقیفه

ورزش و جنب و جوش

-

مولتی ویتامین

+

اب

+

چای گیاهی

+

سبزیجات و میوه

+

انواع درازنشست

-

اخرین ساعت خوردنی

10 شب

جویدن هر لقمه حداقل 15 بار

-

کم کردن روغن و نمک غدا

-

نه گفتن به غداهای ممنوع

- ----------

نرفتن روی ترازو

+

نخوردن غذا بعد از ساعت 21

-

جمع کالری

3105 کالری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۹
نازی صدر

نظرات (۱)

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۱ عاطفه کریم الدینی
نازی جون از 3000 پایین بیا جون من!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی