اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ

18 خرداد

         تاعصر خوب بودم.بعدش گند زدم رفت.نمیدونم عصرها چم میشه مرض خوردن پیدا میکنم.اه به من.واقعا اه


یک شنبه 18خرداد 93

اب ناشتا

1 لیوان

صبحانه

ساقه طلایی 150 ک  + خرما 20  + چای + پرتغال 50 ک

میان وعده

خرما 20 ک + چای + سویا 100 ک +

ناهار

خوراک باقالا 300 ک + خیار 50 ک

میان وعده

ساقه طلایی 75 ک

شام

پفک 1000 ک + دوغ 150 ک + گیلاس و هنوانه 200 ک +  نان 500 ک + پنیر 400 ک فالوده 800 ک  +

پیاده روی

10 دقیفه

ورزش و جنب و جوش

-

مولتی ویتامین

+

اب

+

چای گیاهی

-

سبزیجات و میوه

+

انواع درازنشست

-

اخرین ساعت خوردنی

10 شب

جویدن هر لقمه حداقل 15 بار

-

کم کردن روغن و نمک غدا

-

نه گفتن به غداهای ممنوع

- ----------

نرفتن روی ترازو

+

نخوردن غذا بعد از ساعت 21

-

جمع کالری

3815 کالری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۸
نازی صدر

نظرات (۱)

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۲ عاطفه کریم الدینی
من به تو امید دارم . تو می تونی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی