اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

اراده من

من با اراده تناسب اندام را احساس می کنم

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ق.ظ

17 خرداد

      امروز دختر خوبی بودم .افرین به خودم اما ورزش نکردم . 


شنبه 17خرداد 93

اب ناشتا

2 لیوان

صبحانه

سیب 70 ک+ خرما 20 ک + خیار 10 ک 

میان وعده

خرما 20 ک + چای + سویا 50 ک + ساقه طلایی 150 ک 

ناهار

نخو سبز 150 ک 

میان وعده

زردالو + هنونه + گوجه و خیار 150 ک

شام

یتیمچه  100 ک + دوغ 150 ک + کافی میکس 200 ک + گوجه سبز 50 ک + ادامس 10 ک 

پیاده روی

-

ورزش و جنب و جوش

-

مولتی ویتامین

+

اب

+

چای گیاهی

-

سبزیجات و میوه

+

انواع درازنشست

-

اخرین ساعت خوردنی

7 عصر

جویدن هر لقمه حداقل 15 بار

-

کم کردن روغن و نمک غدا

+

نه گفتن به غداهای ممنوع

-

نرفتن روی ترازو

+

نخوردن غذا بعد از ساعت 21

-

جمع کالری

1130 کالری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۷
نازی صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی